دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول
دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول
پیش از من وتوبسیاربودندونقش بستند دیوار زندگی را زین گونه یادگاران بعدازمن وتوماند این نغمه ی محبت تا درزمانه باقی است آواز بادوباران

  سخنی با دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول

سلام.سلامی به گرمی آفتاب دزفول یعنی حدود۶۰-۷۰درجه!!آره همین حدود!!

عزم کرده ایم تاطرحی نودراندازیم.حال برای(دراندازیدن)!!!  این طرح به کمک شماعزیزان نیازمندیم.

خوب حالاچطور؟   شمامیتوانیدبامعرفی سایت و وبلاگهای مفید علمی والبته مربوطه جهت لینک به وبلاگ ویا دادن  کتابها درفرمتهای مختلف  جهت آپلود در سایت برای بهره مندی دیگران به ما ودر حقیقت به خودتان کمک کنید.  بماندکه خودم دارم به این فکر میکنم که تاچه حداین وبلاگ میتونه به راه اندازی یک جریان علمی دردانشکده کمک کنه.به هرحال من امیدوار و خوشبینم.

باتشکر :   هادی مصطفایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, توسط هادی مصطفایی